„Slika koja govori: dizajn, razvoj i ikonski status poznatih talijanskih brendova“
Pozivamo Vas na otvorenje izložbe 11. veljače 2025. godine u 12 sati u Galeriju Oranžerija.
Izložba je podijeljena u 20 izložbenih ploča dizajniranih od strane MUMIT-a koje prikazuju evoluciju nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilskoj industriji (Ferrari, Lamborghini, Maserati), modi (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna) i koje ilustriraju djelatnost dva autoritativna talijanska dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni).
Posjetitelji će osim istraživanja talijanskih brendova i dizajna saznati o važnosti kružne ekonomije u poslovnim strategijama te poticanju održivosti i recikliranju u drvnoj industriji.
Kulturno društvo MUMIT osnovano je 2015. s ciljem doprinosa produbljivanju i valorizaciji ogromne grafičke baštine talijanskih tvrtki. Stoga predstavlja veliku vizualnu dokumentaciju temeljenu na preciznom povijesno-grafičkom istraživanju evolucije, promjene i restilizacije glavnih talijanskih brendova
Autorski tim čine Museo del Marchio Italiano, Nasrin Mohiti Asli (arhitektica i talijanska dizajnerska ambasadorica za Hrvatsku), CALLIGARIS S. p. A., FLORIAN S. p. A., uz generalnog sponzora Barilla grupe.
Veselimo se Vašem dolasku.
Izložba je podijeljena u 20 izložbenih ploča dizajniranih od strane MUMIT-a koje prikazuju evoluciju nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilskoj industriji (Ferrari, Lamborghini, Maserati), modi (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna) i koje ilustriraju djelatnost dva autoritativna talijanska dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni).
Posjetitelji će osim istraživanja talijanskih brendova i dizajna saznati o važnosti kružne ekonomije u poslovnim strategijama te poticanju održivosti i recikliranju u drvnoj industriji.
Kulturno društvo MUMIT osnovano je 2015. s ciljem doprinosa produbljivanju i valorizaciji ogromne grafičke baštine talijanskih tvrtki. Stoga predstavlja veliku vizualnu dokumentaciju temeljenu na preciznom povijesno-grafičkom istraživanju evolucije, promjene i restilizacije glavnih talijanskih brendova
Autorski tim čine Museo del Marchio Italiano, Nasrin Mohiti Asli (arhitektica i talijanska dizajnerska ambasadorica za Hrvatsku), CALLIGARIS S. p. A., FLORIAN S. p. A., uz generalnog sponzora Barilla grupe.
Veselimo se Vašem dolasku.
- JAVNI POZIV za zasnivanje radnog odnosa radnica za pomoć u kući na projektu "Pokloni mi osmijeh IV"
- OBAVIJEST O NAPLATI PARKIRALIŠTA U GRADU VUKOVARU
- JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje i imovinu Grada Vukovara na radno mjesto Referent za imovinske i administrativne poslove – 1 izvršitelj (m/ž) na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ ZA PRIJAM U SLUŽBU-VJEŽBENIK/ICA-VIŠI REFERENT ZA OBRAZOVANJE
- POZIV na razgovor (intervju)